billig försäkring bil

Dags för en billig bilförsäkring är inte så lätt att hitta. Det behövs tålamod och att du därtill tänker ut som är betydelsefullt förutom kostnaden, vilket kräver att man jämför bilförsäkring. För det är faktiskt det som ingår i premien som är  av betydelse. Enligt lag måste du teckna en åtminstone en trafikförsäkring för ditt fordon. Den täcker skador på dig, folk i fordonet och medtrafikanter. Den skyddar bilförare från varandra och gör att du får ersättning om du skador något annans egendom eller själv blir skadad.  Jämför bilförsäkring här!

Det kan vara lite klurigt att få reda på vad just en försäkring täcker. Dvs du får kolla upp innehållet i din försäkring täcker och dessutom om premien är bra.

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 11:27:35
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 07:32:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0